مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:462023-02-19اقتصادي

بارش سنگین برف 790 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری وارد کرد


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق برآوردهای اولیه 790 میلیارد تومان خسارت در پی بارش سنگین برف به بخش کشاورزی وارد شده است و امکان افزایش خسارت وجود دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق برآوردهای اولیه 790 میلیارد تومان خسارت در پی بارش سنگین برف به بخش کشاورزی وارد شده است و امکان افزایش خسارت وجود دارد.

حسین برزگر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بارش های اخیر در چهارمحال و بختیاری به بخش کشاورزی خسارت هایی را وارد کرده است، اظهار کرد: طبق برآوردهای اولیه 790 میلیارد تومان خسارت در پی بارش سنگین برف به بخش کشاورزی وارد شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این خسارت به واحدهای دامداری، مرغداری، دامداری، گلخانه ها، باغات، شیلات و اراضی کشاورزی وارد شده است، امکان دارد که میزان خسارت پس از بررسی مجدد افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه خسارات بخش کشاورزی پس از برآورد برای جبران به وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه و سایر نهادهای متولی ارسال خواهد شد، گفت: کشاورزانی که بیمه هستند، خسارت به آن ها پرداخت می شود.

برزگر با تاکید بر اینکه 11 واحد مرغداری و هشت واحد دامداری صنعتی در شهرستان کوهرنگ وجود دارد، توضیح داد: تا عصر روز گذشته مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش سنگین برف 790 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری وارد کرد

بارش سنگین برف 790 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری وارد کرد