مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:122023-02-19اقتصادي

اجرای طرح ویژه کنترل جایگاه های سوخت مایع در البرز


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: طرح استانداردسازی جایگاه های سوخت مایع در سطح شهرستان انجام و طی آن پنج جایگاه سوخت مایع با 79 نازل سوخت مستقر در این جایگاه ها استاندارد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد حسین طاهری، مدیر کل استاندارد البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت:کنترل صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران بوده که با همکاری آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده و نظارت کارشناسان این اداره کل هر ساله دو مرتبه آزمون عملکرد نازل ها انجام می گیرد.

طاهری افزود: امسال همزمان با دهه مبارک فجر طرح استانداردسازی جایگاه های سوخت مایع در سطح شهرستان انجام و طی آن پنج جایگاه سوخت مایع با 79 نازل سوخت مستقر در این جایگاه ها استاندارد شدند.

وی در ادامه گفت: براساس مواد 7 و 12 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کنترل، نظارت و آزمایش ادواری وسایل توزین و سنجش مانند نازل های عرضه فرآورده های نفتی جایگاه های سوخت از وظایف اساسی استاندارد بوده و چنانچه نازل های سوخت جایگاهی مغایر با استاندارد باشد تا زمان رفع عیب حق بهره برداری از آن را نخواهد داشت.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه کنترل جایگاه های سوخت مایع در البرز

اجرای طرح ویژه کنترل جایگاه های سوخت مایع در البرز