مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-19سياسي

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: اصلاح قانون مدیریت پسماند در ایستگاه پایانی است


شفاف و ثابت نبودن استانداردهای زیست محیطی در کشور موجب برخوردهای سلیقه ای مدیران و از بین رفتن اعتماد عمومی، - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: اصلاح قانون مدیریت پسماند در ایستگاه پایانی است رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: شفاف و ثابت نبودن استانداردهای زیست محیطی در کشور موجب برخوردهای سلیقه ای مدیران و از بین رفتن اعتماد عمومی، امنیت سرمایه گذاری و تخریب محیط زیست و منابع طبیعی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه های زیست محیطی استان قزوین با بیان این که متاسفانه بعضاً حرف و عمل مسئولان در حوزه محیط زیست متناقض است ، اظهار کرد: برخی از مسئولان از محیط زیست حرف می زنند اما عملکرد غیر محیط زیستی دارند و همین تناقض سبب ایجاد مشکلات می شود.

وی بخشی از ریشه مشکلات زیست محیطی را اجرا نشدن سند آمایش سرزمین دانست و گفت: مشکل دیگر شفاف و ثابت نبودن استانداردهای زیست محیطی کشور است که در کنار این امر برخورد سلیقه ای مدیران با مجموعه های صنعتی و اقتصادی موجب از بین رفتن اعتماد عمومی، امنیت سرمایه گذاری و تخریب محیط زیست و منابع طبیعی می شود.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با تاکید بر اینکه پایداری سرزمینی هدف اصلی ماست و در این مسیر به کمک مردم نیاز است، به موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: اصلاح قانون مدیریت پسماند در ایستگاه پایانی است

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: اصلاح قانون مدیریت پسماند در ایستگاه پایانی است