مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-19اقتصادي

35 کیلومتر از باند دوم اردبیل - سرچم در سال آینده به بهره برداری می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و بهره برداری 35 کیلومتر احداث باند دوم اردبیل - سرچم در سال آتی با هدف افزایش طول بزرگراه های استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تکمیل و بهره برداری 35 کیلومتر احداث باند دوم اردبیل - سرچم در سال آتی با هدف افزایش طول بزرگراه های استان خبر داد.

محبوب حیدری 30 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از پروژه های مهم ، حیاتی و شریانی استان اردبیل محور اردبیل - سرچم بوده افزود : طول کل پروژه احداث باند دوم اردبیل - سرچم 178 کیلومتر در 7 قطعه هست که 124 کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل و مابقی در استان های آذربایجان شرقی و زنجان می باشد.

وی به 32 کیلومتر طول بهره برداری شده این محور اشاره کرد و گفت : 135کیلومتر برای این محور پیمانکار انتخاب شده و عملیات اجرایی تمامی قطعات فعال و در حال حاضر ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در 43کیلومتر باقیمانده مسیر مطالعات تکمیل شده و پیگیر هستیم تصمیم گیری برای احداث آن انجام و عملیات اجرایی شروع شود.

حیدری تصریح کرد: هم اکنون در فصل زمستان ، یخبندان و برف سه عملیات خاکبرداری ، تولید مصالح روسازی و آسفالت و روسازی بتنی و خاکریزی سنگی را در پروژه های راهسازی می توان ادامه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 کیلومتر از باند دوم اردبیل - سرچم در سال آینده به بهره برداری می رسد

35 کیلومتر از باند دوم اردبیل - سرچم در سال آینده به بهره برداری می رسد