مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-19فرهنگي

ثبت رکورد جدید مخاطبان سینما/ ماجرای فجر و رونقی که به سینما داد


هفته گذشته با حضور نزدیک به 300 هزار نفر از مردم در سینماها، رکورد جدیدی در سینمای کشور زده شد.

- خبرگزاری فارس-گروه سینما: شاید در تمامی گزاره های سینمایی یک جمله مشترک تکرار شده باشد، هنر به مخاطبش زنده است؛ در کنار همین گزاره مدتی است که هنر هفتم در حال رکوردشکنی است و زمستان امسال سینما های کشور به این اتفاق عادت کرده اند و حال بعد از فروش 8 میلیارد و 768 میلیون تومانی آخرین هفته دی ماه، کمتر از یک ماه بعد یعنی در آخرین هفته ماه دوم زمستان 1401 رکورد جدیدی برای پرده نقره ای ثبت شد.

بر اساس اطلاعات سامانه مدیریت فروش و اکران سینما، سینما های کشور در هفته گذشته 9 میلیارد و 308 میلیون 104 هزار تومان فروش داشته اند و 304 هزار و 489 نفر نیز به سالن سینماها رفته اند.

بر اساس سمفا پرفروش ترین فیلم در هفته قبل بخارست با 3 میلیارد و 433 میلیون تومان بوده که از 24 آبان اکران خود را آغاز کرده است.

رتبه دوم هم به ملاقات خصوصی با 2 میلیارد و 136 میلیون تومان رسید و چپ راست با 1 میلیارد و 500 میلیون تومان در جایگاه سوم است.

* یک روز و 80 هزار مخاطب پرمخاطب ترین روز این هفته نیز مربوط به سه شنبه گذشته و روز نیم بها بودن بلیت فیلم هاست که سینماهای کشور 80 هزار نفر مخاطب داشتند و 1 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش فیلم های اکران شده در این روز ثبت شده است؛ بنابراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدید مخاطبان سینما/ ماجرای فجر و رونقی که به سینما داد

ثبت رکورد جدید مخاطبان سینما/ ماجرای فجر و رونقی که به سینما داد