مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:572023-02-19ورزشي

پسر یک رییس فدراسیون ملی پوش شد!


مسابقات انتخابی تیم ملی تیروکمان دانشجویان با معرفی نفرات برتر در دو بخش کامپوند و ریکرو برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

- مسابقات انتخابی تیم ملی تیروکمان دانشجویان با معرفی نفرات برتر در دو بخش کامپوند و ریکرو برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان در دو بخش کمان کامپوند و ریکرو به منظور شرکت در سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی در بخش مردان و زنان برگزار شد و در پایان این رقابت ها، نفرات برتر به اردوی تیم ملی دانشجویان راه یافتند.

در کامپوند مردان آرمین پاکزاد، احسان شعبانی بهار، امیر محمد قربان زاده و حسین هادی نیا (ذخیره) و در بخش زنان گیسا بایبوردی، بیتا عاشق زاده، تانیا توحیدیان و پریسا سپاهانی (ذخیره) انتخاب شدند.

همچنین در ریکرو مردان رضا شبانی و ارشک فاضل (ذخیره) و در ریکرو زنان، مبینا فلاح و مهتا عبدالهی (ذخیره) جهت شرکت در اردوی تیم ملی دانشجویان انتخاب شدند.

احسان شعبانی بهار فرزند غلامرضا شعبانی بهار، رییس فعلی فدراسیون تیروکمان است.

زمان برگزاری اردو فعلا مشخص نیست و سی ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 6 لغایت 17 مرداد ماه سال آینده در شهرچنگدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر یک رییس فدراسیون ملی پوش شد!

پسر یک رییس فدراسیون ملی پوش شد!