مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:572023-02-19اقتصادي

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی به زودی در کرج اجرا می شود


شهردار کرج از شروع روند پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در این کلان شهر از طریق کیف پول الکترونیکی در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/البرز شهردار کرج از شروع روند پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در این کلان شهر از طریق کیف پول الکترونیکی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد کیانی روز یکشنبه 30 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت بهره گیری از خدمات نوین شهری افزود: با استفاده از اپلیکشن های کیف پول رایج و در راستای سیاست های شهر الکترونیک و صرفه جویی در وقت و هزینه، شهروندان با استفاده از گوشی های تلفن همراه و اسکن کد پرداز QR به آسانی قادر به پرداخت کرایه تاکسی در آینده ای نزدیک خواهند بود.

کیانی بیان کرد: رانندگان تاکسی برای بهره گیری از این امکان می توانند با اعلام شماره شبا اختصاصی خود و شماره تلفن همراه، QR code خود را دریافت کرده و در تاکسی خود نصب کنند.

وی از جمله مزیت های این طرح را شفافیت مالی و ارتقای سطح بهداشت عمومی ذکر و عنوان کرد: با اجرای این طرح دیگر لازم به جابجایی پول خرد نیست و تحقق آن می تواند از نظر هزینه ای و بهداشتی در سطح ملی کمک شایانی باشد.

شهردار کرج در ادامه به منعطف بودن سیستم پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی اشاره کرد و افزود: مسافران در این طرح می توانند به صورت همزمان کرایه چند نفر را پرداخت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی به زودی در کرج اجرا می شود

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی به زودی در کرج اجرا می شود