مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:252023-02-19بين الملل

اعلام نافرمانی مدنی فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی


گروه های ملی و اسلامی فلسطین بامداد امروز یکشنبه در بیانیه ای در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام نافرمانی مدنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، گروه های ملی و اسلامی و جنبش جوانان در اردوگاه شعفاط واقع در شمال شرق قدس اشغالی از بامداد امروز (یکشنبه) نافرمانی مدنی علیه رژیم اشغالگر و نهادهای آن اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: این نافرمانی مدنی در واکنش به جنایت های کابینه افراطی و نژادپرستانه رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در قدس و همه مناطق فلسطینی به ویژه اقدامات انتقامجویانه، سرکوبگرانه، شکنجه، ظلم و تحقیر روزانه فلسطینیان در ورودی اردوگاه شعفاط است.

گروه های فلسطینی از کارگران خواستند تا از حضور در محل کار خود در اراضی اشغالی خودداری کرده و هرگونه تعامل با رژیم اشغالگر اعم از اجرای معاملات رسمی، پرداخت قبوض، عوارض و مالیات شهرداری این رژیم را تحریم کنند.

گروه های ملی و اسلامی فلسطین همچنین خواستار بسته شدن جاده منتهی به ورودی اردوگاه شعفاط و ممانعت از عبور و مرور افراد از این ورودی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست ها را می دهند و همین امر شرایط ویژه ای را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نافرمانی مدنی فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی

اعلام نافرمانی مدنی فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی