مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-19اقتصادي

200 فقره مجوز جدید صید برای صیادان هرمزگانی صادر شد


استاندار هرمزگان با اشاره به موافقت سازمان شیلات ایران با صدور 200 مجوز صیادی از اشتغال نفری 1750 نفریِ این مجوزها در استان هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی ضمن تبریک عید مبعث، اظهارداشت: استان هرمزگان ظرفیت های بسیاری دارد که از بدو آغاز به کار در استان، تلاش کرده ایم آن ها در حوزه های مختلف بالفعل کنیم و به ابعاد مختلف آن با نگاه به نیاز استان به اشتغال توجه ویژه داشته باشیم.

وی ضمن برشمردن فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه ی اقتصاد دریامحور افزود: نگاه ما به دریا یک نگاه جامع است و در آن هم حفظ اکوسیستم را مدنظر قرار داده ایم و هم اقتصادِ صیادان به ویژه صیادان بومی را مورد توجه داشته ایم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در تلاش هستیم در حوزه شیلات طرح های جدیدی در استان آغاز شود، اشاره ای به تکمیل زنجیره ی تولید در پرورش ماهی در قفس داشت و گفت: موازیِ با تلاش برای توسعه آبزی پروری و در پهنه های آبی و خاکی (مزارع پرورش میگو)، با همراهی و همکاری نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، پیگیریِ اخذ مجوز جدید صید برای صیادان استان را نیز در دستورکار قرار دادیم که ماحصل آن موافقت با صدور 200 مجوز صید جدید در استان هرمزگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 فقره مجوز جدید صید برای صیادان هرمزگانی صادر شد

200 فقره مجوز جدید صید برای صیادان هرمزگانی صادر شد