مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 10:082023-02-19سياسي

بررسی میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی در سیستان و بلوچستان


معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت املاک کشور با هدف، پیگیری و تحقق کاداستر اراضی ملی و میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

- به گزرش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز حسن بابایی، معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت املاک کشور با هدف، پیگیری و تحقق کاداستر اراضی ملی و میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان در حاشیه استقبال از معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت املاک کشور  گفت: هدف از سفر حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت املاک کشور، به استان سیستان و بلوچستان پیگیری و تحقق کاداستر اراضی ملی و میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی استان عنوان کرد.

وی ادامه داد: پیگیری و آگاهی از میزان پیشرفت اراضی موضوع ماده 3 قانون جامع حدنگار در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، میزان پیشرفت و وضعیت عملکرد احداث ساختمانی مرتبط با 7نمایندگی اداره ثبت در شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های بابایی در سفر به سیستان و بلوچستان است.

لازم به ذکر است که پس از استقرار، جلسه مشترک با استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با موضوعات یاد شده در سالن جلسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی در سیستان و بلوچستان

بررسی میزان پیشرفت کاداستر اراضی زراعی در سیستان و بلوچستان