مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-19ورزشي

اولین پیست اسکی مازندران در کجور راه اندازی می شود


رییس هیئت اسکی مازندران با بیان اینکه پیست اسکی در استان وجود ندارد، گفت: در تلاش هستیم تا اولین پیست را در منطقه کوهستانی کجور نوشهر راه اندازی کنیم.

- مهرداد باباپور در حاشیه برپایی جشنواره آدم برفی شهر پول در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق تقویم ورزشی، هر استانی یک روز را به عنوان روز برف و جشنواره آدم برفی برای آشنایی مردم با طبیعت و ورزش های بومی انتخاب و ثبت می کند، افزود: اولین جشنواره برفی مازندران به شکل زیبا و پسندیده با همکاری شهرداری پول در این شهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پیگیر افتتاح پیست اسکی برای منطقه کجور در مازندران هستیم، گفت: اگر این طرح اجرایی شود از نظر اقتصادی و اشتغال مردم منطقه تأثیر بسزایی دارد و عزم را برای ایجاد این پیست جزم کردیم.

باباپور یادآور شد: در تاریخ مازندران هیچ جایی و حتی مدرسه ای به صورت آزمایشی برای اسکی وجود ندارد و تمام تلاش ما این است که یک کار درست انجام دهیم.

رییس هیئت اسکی مازندران به پیگیری های چندماهه برای اجرای برنامه های ورزشی و اسکی اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم که بهترین نقطه را برای راه اندازی پیست اسکی انتخاب کنیم و دنبال جایی نظیر دیوچشمه هستیم که همه مردم به پیست اسکی دسترسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیست اسکی مازندران در کجور راه اندازی می شود

اولین پیست اسکی مازندران در کجور راه اندازی می شود