مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:222023-02-19ورزشي

مدال آوری مازندران به اندازه 17 استان کشور است/ کسب 600 مدال طی یک سال


مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران سالی 600 مدال برای کشور کسب می کند و به اندازه 17 استان برای کشور مدال آوری داریم و از نمایندگان مجلس تقاضا داریم تا ورزش مازندران بیشتر در کشور دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عادل عالیشان در مراسم افتتاح خانه تکواندو شهرستان سوادکوه و مراسم جشن بعثت پیامبر گرامی اسلام با اشاره به اینکه حضور مردم و ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدرتمند تر از گذشته برگزار شد ، اظهار کرد: دو رویداد بین المللی همزمان از 25 بهمن ماه در دو شهرستان مازندران در حال میزبانی هستیم که مسابقات بین المللی بدنسازی و پرورش اندام در شهرستان رامسر با حضور ورزشکاران بیش از 30 کشور و مسابقات در رشته کاراته به مدت 3 روز با حضور 5 کشور است.

وی تصریح کرد: برگزاری دو رویداد بین المللی به صورت همزمان فعالیت بزرگی است و پیام آن این است که امنیت بالا در کشور داریم و تبلیغات منفی دشمنان را رد می کند و مهمان نوازی استان داشتیم و باید تلاش کنیم تا چنین میزبانی های بین المللی که برای معرفی و شناساندن گردشگری و ورزش مازندران تاثیرگذار است، ادامه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: مازندران در رشته های ورزشی قابلیت میزبانی مسابقات جهانی را دارد  و رییس فدراسیون جهانی بدنسازی که در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوری مازندران به اندازه 17 استان کشور است/ کسب 600 مدال طی یک سال

مدال آوری مازندران به اندازه 17 استان کشور است/ کسب 600 مدال طی یک سال