مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-19سياسي

پیش بینی ساخت 70 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در سراسر کشور


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیش بینی می شود در صورت همکاری سازمان های ذیربط حدود 70 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز ساخت پروژه مسکونی 800 واحدی گفت: سازمان اقتصادی کوثر یکی از دغدغه ها و نگرانی های ایثارگران که ساخت مسکن است را پیگیری می کند که امیدواریم با دعای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این اقدامات هر چه زودتر به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: با تعامل با شهرداری ها باید مجوز تغییر کاربری زمین هایی که ارزش مسکونی دارند برای تأمین مسکن ایثارگران اخذ شود و با سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر و یا جذب سرمایه گذار شهرک ها و واحدهای مسکونی برای ایثارگران ساخته شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ساخت یک پروژه در هفته های اخیر و پیش از آغاز دهه مبارک فجر در شهر ری توسط سازمان اقتصادی کوثر آغاز شد و این نیز دومین پروژه محسوب می شود و هر کدام از املاک و اراضی در سراسر کشور که شرایط لازم برای ساخت واحدهای مسکونی را داشته باشد زیر بار خواهد رفت و تلاش بر این است که در یک بازه زمانی مشخص به طرح جهش ملی مسکن در راستای مولدسازی اموال و دارایی ها کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ساخت 70 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در سراسر کشور

پیش بینی ساخت 70 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران در سراسر کشور