مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 08:242023-02-19اقتصادي

عرضه گوشت گرم گوسفندی به قیمت 270 هزار تومان در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه


با همکاری اتحادیه دامداران و اتحادیه عشایری استان کرمانشاه عرضه گوشت گرم گوسفندی به صورت نیم شقه در محل نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد به قیمت 270 هزار تومان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، استان کرمانشاه با بیش از 2 میلیون نفر جمعیت، دارای 3 میلیون و 300 هزار دام سبک و نزدیک به 275 هزار دام سنگین است و سالانه در استان 40 هزار تن گوشت قرمز تولید می شود و با این حجم دام و میزان تولید، کرمانشاه یکی از قطب های دامپروری و تولید گوشت قرمز کشور محسوب می شود.

میزان مصرف سالانه گوشت قرمز در استان کرمانشاه 23 هزار تُن است و به نسبت 40 هزار تولید این محصول، 17 هزار تُن سالانه مازاد بر نیاز استان گوشت تولید می شود اما باوجود این همه تولید و مازاد، قیمت این محصول در استان بسیار بالا است و به نسبت سایر استان ها تفاوت فراوانی دارد.

قیمت گوشت مدتی ست به طور بی سابقه ای افزایش یافته است به طوری که در برخی برخی از قصابی ها نیز به دلیل گرانی گوشت گوسفندی عرضه نمی کنند.

افزایش قیمت گوشت قرمز، صدای مسؤولان ارشد استان کرمانشاه را نیز بارها درآورده که در آخرین مورد آن محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، تنظیم نرخ عادلانه گوشت گوسفند در کرمانشاه و فراهم کردن امکان خرید مناسب برای مردم را یک دغد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه گوشت گرم گوسفندی به قیمت 270 هزار تومان در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه

عرضه گوشت گرم گوسفندی به قیمت 270 هزار تومان در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه