مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 07:452023-02-19ورزشي

فتنه اخیر بر اساس ایجاد تنفر میان اقشار مختلف مردم جامعه بود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار با بیان اینکه ایجاد نفرت مبنای راهبُرد دشمن است، گفت: نفرت اول این است که مردم خودشان از خودشان متنفر شوند و قومیت های مختلف را به جان یکدیگر می اندازد که فتنه اخیر هم بر همین اساس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از برخوار، سید کمال موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در آیین افتتاح پایگاه بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج ورزشکاران شهرستان در شهر شاپورآباد ضمن قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن به ویژه ورزشکاران، اظها کرد: رهبر معظم انقلاب دومرتبه اظهار تعظیم کرده اند؛ یکی وقتی که حاج قاسم عزیز به شهادت رسیدند و یکی هم برای حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال.

وی با اشاره به سالروز ولادت امام حسین (ع) افزود: حرکت امام حسین (ع) مبتنی بر جهاد تبیین بود و این نهضت تا روز عاشورا ادامه داشت و پس از شهادت اباعبدالله، حضرت زینب (س) تا کاخ یزید و سرزمین شام این نهضت را ادامه دادند.

موسوی با بیان اینکه محوریت جهاد تبیین دشمن شناسی است، تأکید کرد: امام حسین (ع) قصد نمایان کردن چهره واقعی یزید را داشتند اما خیلی ها این را متوجه نشدند؛ امروز هم ما باید دشمن را بشناسیم و بدانیم که درباره ما چه فکری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه اخیر بر اساس ایجاد تنفر میان اقشار مختلف مردم جامعه بود

فتنه اخیر بر اساس ایجاد تنفر میان اقشار مختلف مردم جامعه بود