مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 23:262023-02-18حوادث

135 کیلوگرم تریاک در دو عملیات در استان فارس کشف شد


فرماندهی انتظامی فارس از کشف بالغ بر 135 کیلوگرم تریاک در 2 عملیات جداگانه آباده و داراب، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه پنجم فاتب از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله تریاک به شیراز، موضوع در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

سردار یوسف ملک زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان آباده پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پراید حامل تریاک را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را در میدان آزادی توقیف کنند، اضافه کرد: در بازرسی از این سواری 98 کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد.

ملک زاده با اشاره به اینکه راننده دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد و از شهروندان درخواست می شود هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

کشف تریاک در داراب فرمانده انتظامی شهرستان داراب نیز گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

135 کیلوگرم تریاک در دو عملیات در استان فارس کشف شد

135 کیلوگرم تریاک در دو عملیات در استان فارس کشف شد