مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 22:242023-02-18بين الملل

اعلام نافرمانی مدنی علیه رژیم اشغالگر در قدس اشغالی


گروه های ملی و اسلامی فلسطین در واکنش به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن قدس و دیگر مناطق فلسطینی، نافرمانی مدنی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های ملی و اسلامی و جنبش جوانان در اردوگاه شعفاط، از بامداد فردا یکشنبه نافرمانی مدنی علیه رژیم اشغالگر و نهادهای آن اعلام کردند.

در بیانیه مطبوعاتی این گروه ها آمده است: این نافرمانی مدنی در واکنش به جنایت های کابینه افراطی و نژادپرستانه رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین در قدس و تمامی مناطق فلسطینی به ویژه اقدامات انتقامجویانه، سرکوبگرانه، شکنجه ، ظلم و تحقیر روزانه فلسطینیان در گذرگاه اردوگاه شعفاط است .

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی شهاب نیوز ، این گروه ها از کارگران فلسطینی خواستند تا از حضور در محل کار خود در اراضی اشغالی خودداری کرده و هر گونه تعامل با رژیم اشغالگر اعم از اجرای معاملات رسمی، پرداخت قبوض، عوارض و مالیات شهرداری این رژیم را تحریم کنند.

گروه های ملی و اسلامی فلسطین همچنین خواستار بسته شدن جاده منتهی به گذرگاه اردوگاه شعفاط و ممانعت از عبور و مرور افراد از این گذرگاه شد.

رژیم اشغالگر اسراییل اخیرا تجاوزات روزانه علیه ساکنان اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا را تشدید کرده و با بستن گذرگاه در برابر رسیدن فلسطینیان به دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نافرمانی مدنی علیه رژیم اشغالگر در قدس اشغالی

اعلام نافرمانی مدنی علیه رژیم اشغالگر در قدس اشغالی