مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 17:502023-02-18سياسي

آغاز افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن


آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سالن اجلاس سران با حضور مسئولان کشوری و لشکری در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم هم اکنون در سالن اجلاس سران با حضور مسئولان کشوری و لشکری در حال برگزاری است.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با استناد به روایتی از مرحوم کلینی اظهار داشت: مرحوم کلینی در اصول کافی روایتی بیان می کنند که در فرازی از آن آمده: ای هشام! خداوند رسولان را به سوی بندگان مبعوث نکرد غیر از آنکه آنان فکرشان و اندیشه شأن منور به نور وحی شود، کسی که پاسخ مثبت به دعوت انبیا بدهد نیکوترین فردی است که شناخت بهتری از دیگران دارد و کسی که امر الهی را بیشتر آگاه باشد از لحاظ کردار نیکوتر از دیگران خواهد بود و کسی که عقلش به این وسیله کامل شود در دنیا و آخرت از دیگران پیشی می گیرد.

وی افزود: جهل در مقابل عقل است.

گاهی اوقات انسان فردی آگاه است اما جاهلانه عمل می کند و رفتارش مطابق با رضایت الهی نیست و اهل معصیت و گناه است اما فردی که عمل نیکو دارد و فعل و قول او باید بر اساس حسن باشد چنین فردی از نظر عقل کامل و در مقابل اگر فردی چنین عمل نکند جاهل است حتی اگر لباس علم به تن داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن

آغاز افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن