مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-18اجتماعي

اعزام امکانات امدادی از خوزستان به مناطق برف گرفته چهارمحال و لرستان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از ارسال امکانات و ماشین آلات امدادی استان به مناطق برف گرفته چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و لرستان به منظور امدادرسانی به مناطق آسیب دیده و رفع انسداد محورهای مواصلاتی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از ارسال امکانات و ماشین آلات امدادی استان به مناطق برف گرفته چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و لرستان به منظور امدادرسانی به مناطق آسیب دیده و رفع انسداد محورهای مواصلاتی خبر داد.

علی کرم پور اظهار کرد: پس از بارش های سنگین برف در مناطق شمالی زاگرس از جمله مناطق شمالی خوزستان و چهارمحال بختیاری و لرستان بنا به دستور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نسبت به امداد رسانی به مناطق استان چهارمحال بختیاری و لرستان هماهنگی ها و اقدامات لازم توسط ستاد مدیریت بحران استان صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: در این راستا با همکاری دستگاه های امدادی و شرکت ها به خصوص اداره کل حمل و نقل جاده ای و راهداری، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت فولاد خوزستان، نمایندگی مستقر قرارگاه خاتم الانبیا در خوزستان و فرمانداران و شهرداران اهواز، ایذه و دزپارت و اندیکا 10 دستگاه کمرشکن، 10 دستگاه کمپرسی 7 دستگاه لودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام امکانات امدادی از خوزستان به مناطق برف گرفته چهارمحال و لرستان

اعزام امکانات امدادی از خوزستان به مناطق برف گرفته چهارمحال و لرستان