مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-18اقتصادي

کلاه ایمنی و شبرنگ بین موتورسواران استان بوشهر توزیع شد


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 600 کلاه ایمنی و بیش از هشت هزار قطعه برچسب شبرنگ بین موتورسواران توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک کاوه ییان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به درصد بالای تلفات موتورسواران در محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 600 عدد کلاه ایمنی و بیش از هشت هزار قطعه برچسب شبرنگ در راستای ایمنی موتورسواران استان بوشهر توزیع شده است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: عدم رعایت ایمنی، سرعت بالا و فقدان سیستم روشنایی سالم موتورسیکلت ها از دلایل اصلی تصادفات و تلفات ناشی از آن در جاده ها است که بیش از 80 درصد از تلفات در اثر ضربه به سر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در سه ماهه فصل پاییز بیش از 80 درصد تصادفات موتورسواران در ساعات شب و بر اثر نداشتن سیستم روشنایی مناسب موتورسیکلت ها و عدم دیده شدن توسط سایر رانندگان رخ داده است.

کاوه ییان تصریح کرد: تلاش همکاران ما در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر علاوه بر ایمن سازی و بهبود شرایط فیزیکی جاده ها، توزیع اقلام ایمنی و آگاهی بخشی به کاربران جاده ها در زمینه تردد ایمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه ایمنی و شبرنگ بین موتورسواران استان بوشهر توزیع شد

کلاه ایمنی و شبرنگ بین موتورسواران استان بوشهر توزیع شد