مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-18دانش

اختصاص بخشی از مرکز روانپزشکی رازی به پارک فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی


درمانی روانپزشکی رازی در صورت موافقت هیات امنای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به پارک علمی و فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی و نیم درصد از بودجه پژوهش این دانشگاه به توسعه فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی اختصاص می یابد.

- در صورت موافقت هیات امنای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی صورت می گیرد اختصاص بخشی از مرکز روانپزشکی رازی به پارک فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی بخشی از مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی در صورت موافقت هیات امنای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به پارک علمی و فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی و نیم درصد از بودجه پژوهش این دانشگاه به توسعه فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات رییسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن تشکیل جلسه با حضور رییس و معاونان این دانشگاه، اجرای مقدمات همکاری با یک شرکت سرمایه گذاری که از سوی وزارت بهداشت معرفی شده را برای حمایت بیشتر از فناوران حوزه توانبخشی مورد بررسی قرار داد.

دکتر حمیدرضا خانکه، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این نشست طی سخنانی، دریافت جایزه ملی رصدخانه اجتماعی کووید و اعطای مرجعیت حوزه سلامت اجتماعی از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه را دو اتفاق خوب روزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بخشی از مرکز روانپزشکی رازی به پارک فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی

اختصاص بخشی از مرکز روانپزشکی رازی به پارک فناوری تجهیزات پزشکی و توانبخشی