مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-18اقتصادي

لزوم سرمایه گذاری 18 میلیارد دلاری در صنعت پتروشیمی


دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران گفت: تا سال 1404 باید 18 میلیارد دلار در صنعت پتروشیمی سرمایه گذاری کنیم که شرکت های داخلی باید سهم بالایی در این زمینه داشته باشد.

- دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران گفت: تا سال 1404 باید 18 میلیارد دلار در صنعت پتروشیمی سرمایه گذاری کنیم که شرکت های داخلی باید سهم بالایی در این زمینه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مهدوی ابهری با بیان اینکه با بیان اینکه پتروشیمی مقابل خام فروشی است و منابع هیدروکربوری که از زمین استخراج شده در صنعت پتروشیمی به ارزش افزوده تبدیل می شود، اظهار کرد: باید نگاه، نگاه جهانی به پتروشیمی باشد، قیمت گاز پتروشیمی ها باید متناسب با قیمت جهانی گاز باشد و با افزایش یا کاهش آن، افزایش یا کاهش یابد.

وی با بیان اینکه قیمت گاز هم اکنون در هنری هاب کمی بیش از هشت سنت است اما برای بودجه سال آینده، 28.

5 سنت برای قیمت گاز پتروشیمی ها دیده شده است، گفت: همه پتروشیمی ها تحریم هستند اما ما از تحریم بیرونی و خارجی هیچ هراسی نداریم؛ مشکل ما تحریم داخلی است.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران با بیان اینکه صنعت پتروشیمی شاگرد اول صادرات، ارزآوری و رفع تعهد ارزی در کشور است، گفت: 40 درصد صادرات غیرنفتی و 30 درصد بازار سرمایه متعلق به پتروشیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرمایه گذاری 18 میلیارد دلاری در صنعت پتروشیمی

لزوم سرمایه گذاری 18 میلیارد دلاری در صنعت پتروشیمی