مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 10:022023-02-18فرهنگي

تهیه کننده «در آغوش درخت»: اکران نوروزی 1402 مثل همیشه نیست


تهیه کننده فیلم «در آغوش درخت» با اشاره به شرایط خاص اکران نوروز 1402 با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان از برنامه ریزی برای حضور این فیلم در جشنواره های خارجی پیش از اکران داخلی خبر داد.

- تهیه کننده فیلم در آغوش درخت با اشاره به شرایط خاص اکران نوروز 1402 با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان از برنامه ریزی برای حضور این فیلم در جشنواره های خارجی پیش از اکران داخلی خبر داد.

سجاد نصراللهی نسب در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا در آغوش درخت متقاضی اکران نوروزی است؟ بیان کرد: خیر، ما بر اساس مشاوره برخی دوستان تصمیم گرفتیم فیلم را ابتدا در فستیوال های خارجی شرکت دهیم و شرط حضور در این رویدادها نیز همین است که فیلم اکران نشده باشد.

بعد از آنکه این ماجرا به سرانجام برسد احتمالاً برای پاییز سال آینده برای اکران فیلم در ایران برنامه ریزی می کنیم.

او افزود: البته نباید فراموش کرد که با توجه به پیامدهای شیوع کرونا و حوادث اخیر، بسیاری از فیلم هایی که پیش تر آماده اکران بودند، الان در نوبت نمایش عمومی هستند و همین الان صف اکران به شدت شلوغ شده و در حالت عادی فکر نمی کنم اکران نوروزی اصلا به فیلم ما برسد.

مارال بنی آدم و جواد قامتی در نمایی از در آغوش درخت نصرالهی نسب که به همراه محمدرضا مصباح تهیه کنندگی مشترک فیلم در آغوش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده «در آغوش درخت»: اکران نوروزی 1402 مثل همیشه نیست

تهیه کننده «در آغوش درخت»: اکران نوروزی 1402 مثل همیشه نیست