مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 09:162023-02-18سياسي

پاسخ به یک شبهه دردسرساز اساسنامه فدراسیون جهانی دوچرخه سواری


انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری درحالی برگزار خواهد شد که اجرای یک بند از اساسنامه فدراسیون جهانی می تواند حضور برخی نامزدها را در این انتخابات مختل کرده یا در آینده زیر سوال ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات پر حاشیه فدراسیون دوچرخه سواری قرار است بعد از نزدیک به یک سال و نیم روز یکشنبه 30 بهمن ماه با حضور محمدبابایی، حمیدرضا پارسی منش، محمود ترابی گودرزی، محمد میرابوطالبی، افشین داوری، رسول هاشم کندی سرپرست فعلی فدراسیون و محمد صانعی و شرکت 55 عضو در سالن آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شود.

بنابر اطلاع فدراسیون دوچرخه سواری قرار است دو نماینده از سوی Uci و Acc از کشور هندوستان به عنوان ناظر بین المللی در مجمع حاضر شوند تا شبهات دوره قبل این انتخابات که منجر به ابطال آن گردیده بود تکرار نشود.

ظاهرا باز هم اهالی دوچرخه سواری در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون به دنبال حواشی می گردند و نمی خواهند این رشته المپیکی بعد از یک افول و سقوط فاجعه بار در سالهای گذشته در مسیر آرامش قرار بگیرد.

در یکی از بندهای اساسنامه فدراسیون جهانی (بند 7 ) آمده است که انتخابات ملی فدراسیون ها باید بدون دخالت دولت ها برگزار شده و در کنار آن کاندیداها باید از یک سال قبل فعالیت مجوز دار در این رشته را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به یک شبهه دردسرساز اساسنامه فدراسیون جهانی دوچرخه سواری

پاسخ به یک شبهه دردسرساز اساسنامه فدراسیون جهانی دوچرخه سواری