مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 09:102023-02-18سياسي

هفتمین مدرسه حج و زیارت کشور در تربت جام افتتاح شد


با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت هفتمین مدرسه حج کشور در مزار شیخ الاسلام احمد جامی شهرستان تربت جام تأسیس شد.

- ایسنا/خراسان رضوی با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت هفتمین مدرسه حج کشور در مزار شیخ الاسلام احمد جامی شهرستان تربت جام تأسیس شد.

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور سازمان حج و زیارت در حاشیه این مراسم، به ایسنا گفت: تأسیس هفتمین مدرسه حج در کشور برای اهل سنت در راستای ارتقای علمی و نیاز زائران است.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه حج می تواند به ارتقای علمی و نیاز زائران بیشتر کمک کند، ضرورت دارد روحانیون کاروان های اهل سنت با حضور در چنین مدارسی پاسخ مناسب برای زائران داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در امور سازمان حج و زیارت تصریح کرد: مدرسه حج و زیارت تاکنون در استان های هرمزگان، فارس، خراسان رضوی و گلستان ایجاد شده است.

وی همچنین افزود: برادران اهل سنت در کشور همزیستی مسالمت آمیز داشته و می توانند الگویی مناسب برای کشور باشند، آنها با پاسداشت ارزش های اسلامی توانستند در بهبود الگوهای جامعه گام های مؤثری بردارند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که چرا تاکنون برای کاروان های تشیع مدرسه حج و زیارت تأسیس نشده است؟ گفت: تلاش خواهیم کرد به شیوه ای متفاوت برای کاروان های تشیع ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین مدرسه حج و زیارت کشور در تربت جام افتتاح شد

هفتمین مدرسه حج و زیارت کشور در تربت جام افتتاح شد