مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 07:452023-02-18سياسي

حضرت محمد(ص) «رحمت للعالمین» است/ حفظ وحدت قدردانی از تلاش پیامبر است


روحانی اهل سنت شهرستان بندرترکمن گفت: حضرت محمد (ص) برای دنیا مایه خیر و برکت است و تلاش برای حفظ وحدت مسلمین قدردانی از تلاش های پیامبر (ص) است.

- حضرت محمد(ص) رحمت للعالمین است/ حفظ وحدت قدردانی از تلاش پیامبر است ایسنا/گلستان روحانی اهل سنت شهرستان بندرترکمن گفت: حضرت محمد (ص) برای دنیا مایه خیر و برکت است و تلاش برای حفظ وحدت مسلمین قدردانی از تلاش های پیامبر (ص) است.

آخوند عبدالجبار میرابی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: خداوند کریم کتاب قرآن را به عنوان بزرگترین معجزه برای سعادتمندی بشر بر پیامبر گرامی اسلام (ص) نازل کردند.

وی با بیان اینکه چندین بار در آیات قرآن، خداوند به عظمت جایگاه حضرت محمد (ص) اشاره کرده است افزود: خداوند می فرماید پیامبر خاتم رحمه للعالمین است یعنی وجو ایشان برای همه اهل دنیا مایه خیر است.

امام جمعه قره تپه بندر ترکمن اتحاد، همدلی و انسجام مسلمانان که به برکت وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) اتفاق می افتد را نمونه ای از رحمت ایشان معرفی کرد.

میرابی با تاکید این مطلب که پیامبر اسلام (ص) به عنون نماینده خداوند بر روی زمین مسلمانان را گرد هم جمع وبر اتحاد و همدلی آن ها تاکید کرده، گفت: خداوند در آیات قرن خطاب به مسلمانان می گوید همه شما با هم برادر هستید و باید تلاش کنید بین خود را اصلاح و برادری را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت محمد(ص) «رحمت للعالمین» است/ حفظ وحدت قدردانی از تلاش پیامبر است

حضرت محمد(ص) «رحمت للعالمین» است/ حفظ وحدت قدردانی از تلاش پیامبر است