مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 21:162023-02-17ورزشي

لزوم نگاه ویژه مدیر جدید ورزش خراسان شمالی به رشته های انفرادی


بجنورد_ بوکسور ملی پوش خراسان شمالی گفت: هر کسی که سکان هدایت ورزش و جوانان خراسان شمالی را به دست می گیرد نگاه ویژه ای به رشته های انفرادی داشته باشد.

- میثم قشلاقی در گفتگو با مهر با اشاره به عمل جراحی کتف و مشکلات پیش رو اظهار داشت: حدود 60 روز به مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان باقی مانده است.

بوکسور وزن 81 کیلو گرم اهل خراسان شمالی گفت: با اینکه در مسابقات قهرمانی آسیای اردن نتوانستم مقامی کسب کنم اما اکنون با گذشت 8 ماه از عمل جراحی، می توانم به خوبی تمرینات را انجام دهم تا در مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان بتوانم دل مردم را شاد کنم.

وی افزود: کادر جدید تیم ملی مخصوصاً سرمربی تیم ملی که از تجربه بالایی برخوردار است و می توانند کمک شایانی به ما کنند.

قشلاقی گفت: در چند ماه اخیر هزینه های رفت و آمد به اردوی تیم ملی را به صورت شخصی پرداخت می کنم و انتظار دارم مسئولان حداقل ها را برای قهرمانان ملی فراهم کنند.

این بوکسور تیم ملی بیان داشت: با توجه به تغییر مدیریت ورزش استان انتظار داریم هر کسی که سکاندار ورزش و جوانان استان می شود نگاه ویژه ای به نفرات اعزامی به مسابقات بازی های آسیایی هانگژو چین داشته باشد و بتوانند شرایط را به صورت حرفه ای ایجاد کنند تا بتوانیم در بهترین شرایط جسمی ، روحی و روانی به رقابت بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه ویژه مدیر جدید ورزش خراسان شمالی به رشته های انفرادی

لزوم نگاه ویژه مدیر جدید ورزش خراسان شمالی به رشته های انفرادی