مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 20:322023-02-17فرهنگي

جشنواره موسیقی فجر فصلی شود/ سند ملی موسیقی در حال تدوین است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه سالی یکبار برگزاری جشنواره موسیقی فجر کم است و باید فصلی شود گفت: بیش از 70 درصد مردم از موسیقی استفاده می کنند و باید بیشتر به آن توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا امشب در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر همدان با بیان اینکه جامعه امروز ما به موسیقی نیاز دارد و این خواسته مردم است اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و ارشاد باید برنامه ریزی بیشتری شود چراکه موسیقی کالای پرمصرف امروز است.

وی با بیان اینکه سالی یکبار برگزاری جشنواره موسیقی فجر کم است و باید فصلی شود افزود: بیش از 70 درصد مردم ما از موسیقی استفاده می کنند و باید بیشتر به آن توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه خوشبختانه سند ملی موسیقی در حال تدوین است تصریح کرد: دولت سیزدهم توجه جدی به موسیقی دارد و موانع و ضعف ها باید کنار رود و موسیقی اقوام و محلی و ملی برجسته تر از گذشته نواخته شود و روح مردم صیقل پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه این آیین همزمان در کشور در حال برگزاری است اظهار کرد: هنرمندانی از سراسر استان همدان و کردستان هنرنمایی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی فجر فصلی شود/ سند ملی موسیقی در حال تدوین است

جشنواره موسیقی فجر فصلی شود/ سند ملی موسیقی در حال تدوین است