مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-17سياسي

تفاهم نامه همکاری بین بسیج کارگران و اداره کل کار هرمزگان منعقد شد


طی مراسمی تفاهم همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان باسازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان امروز در حاشیه آیین امضای تفاهم نامه، بیان کرد: بسیجیان در حوداث مختلف و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و.

در خط مقدم امداد رسانی و خدمت بی منت به جامعه هستند.

  وی در ادامه افزود: بعضی از بسیجیان پیگیر مسئله اشتغال نیز هستند و با تشکیل و حمایت از شرکت ها و تعاونی های کوچک که با استفاده از ظرفیت های محدود خصوصی می توانند فعالیت کنند را در دستور کار قرار دهیم و از آنان حمایت کنیم.

  در ادامه سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به نقش این سازمان در کمک به مجموعه کار وتولید استان پرداخت و اظهار کرد: این مجموعه در  بکارگیری تمام ظرفیت ها درکنار شورای کار واشتغال استان در رفع معضل بیکاری واشتغال جوانان وهمچنین رفع موانع تولید می تواند نقش ایفا کند.

  وی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت های بسیج با تدبیر مسولین امر در این زمینه می توانیم خیلی از مسائل را با مدیریت جهادی وتفکر بسیجی را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین بسیج کارگران و اداره کل کار هرمزگان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین بسیج کارگران و اداره کل کار هرمزگان منعقد شد