مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 16:272023-02-17سياسي

وزیر کشور: چهاربانده کردن جاده لردگان ـ ایذه در دستور کار است


با توجه به اهمیت جاده لردگان به ایذه و تردد 35 تا 45 هزار خودروی سبک و سنگین در این محور، چهاربانده کردن این جاده از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری شده و در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد وحیدی عصر امروز در حاشیه بازدید میدانی از مناطق برف گیر شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت جاده لردگان به ایذه و تردد 35 تا 45 هزار خودروی سبک و سنگین در این محور، چهاربانده کردن این جاده از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر کشور ضمن اشاره به بارش سنگین برف در روزهای اخیر، اظهار کرد: بالگردهای هوانیروز ارتش و هلال احمر مشغول خدمات رسانی در مناطق صعب العبور چهارمحال و بختیاری هستند.

وحیدی با اشاره به اینکه تجهیزات جدید برای برف روبی معابر وارد شهرستان کوهرنگ شده است، بیان کرد: عمده راه های ارتباط روستایی در کوهرنگ که مسدود شده بودند، بازگشایی شده اند.

وی مطرح کرد: پیگیری های لازم از طریق وزارت نیرو برای احداث سد شهدای چشمه علی در جهت تامین بخشی از آب مورد نیاز کشاورزی در خانمیرزا انجام شده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: خرید تجهیزات برای راهداری و شهرداری های استان در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: چهاربانده کردن جاده لردگان ـ ایذه در دستور کار است

وزیر کشور: چهاربانده کردن جاده لردگان ـ ایذه در دستور کار است