مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-17سياسي

زلزله ترکیه در بحث ساختمان سازی برای متولیان امر درس عبرت باشد


امام جمعه موقت یزد با تاکید بر لزوم کمک رسانی به مردم زلزله زده در کشور و خارج از کشور گفت: زلزله ترکیه در بحث ساختمان سازی برای متولیان باید درس عبرت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور دشمن را از فتنه هایش مأیوس کرد و به دشمن فهماند که الگوی این مردم، رسول اکرم (ص) و اولاد معصوم او هستند و در راه دین صبور و مقاوم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور چین بیان کرد: امیدواریم این سفر بتواند دستاوردهای مهم و بزرگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به دنبال داشته باشد.

مدرسی با بیان اینکه عده ای تمام روابط خارجی را معطوف به ارتباط با غرب می دانستند، افزود: سفر رییس جمهور به چین نشان داد که توسعه روابط خارجی ایران، معطوف و منحصر به غرب نیست و قطب های اقتصادی در سایر نقاط جهان مدنظر ایران اسلامی است.

عضو فقهای شورای نگهبان همچنین با تبریک عید مبعث بیان کرد: برای شناخت بعثت اگر به نهج البلاغه و کلام حضرت فاطمه (س) مراجعه کنید، نکات دقیقی را می یابید و گویا این دو کلام از یک زبان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله ترکیه در بحث ساختمان سازی برای متولیان امر درس عبرت باشد

زلزله ترکیه در بحث ساختمان سازی برای متولیان امر درس عبرت باشد