مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:432023-02-17سياسي

مسئولان پاسخ حضور باشکوه مردم را بدهند


مسیولین پاسخ حضور باشکوه مردم دهند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام مجید بهادری امام جمعه موقت قلعه رییسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی به ویژگی های تقوا اشاره کرد.

امام جمعه موقت قلعه رییسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز اشاره و به تبیین صحبت های رهبر معظم انقلاب پرداختند و در ادامه با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن عنوان کرد: حضور باشکوه مردم نماد وحدت اسلامی و این حضور معنا و مفهوم های مختلفی داشت که مهمترین معنا این حضور انقلابی بودن مردم است.

بهادری با بیان اینکه مردم با حضورشان کار خود را انجام دادند و امروز وظیفه ما مسئولین است که باید جبران کنیم تصریح کرد: مسئولین وظیفه دارند با تلاش شبانه روزی پاسخ این حضور مردم را دهند.

وی با بیان اینکه مردم با حضورشان تمامی نقشه های دشمنان را خنثی کردند تصریح کرد: هزاران بار بخاطر این مردم همیشه در صحنه شکر می کنیم و تعظیم می کنیم در مقابل این مردم، مردم مومن بخش چاروسا هر جا انقلاب نیاز داشت پای انقلاب بودند و مردم دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کردند اما امروز وظیفه مسئولین است که با عملکرد مثبت خود پاسخ این حضور مردم را دهند، مسئولین باید در جهت رفع گرانی و قیمت های بالا و تورم بالا تلاش شبانه روزی کنند تا جواب این حضور مردم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پاسخ حضور باشکوه مردم را بدهند

مسئولان پاسخ حضور باشکوه مردم را بدهند