مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-17سياسي

بنیاد پژوهش صفویه در اردبیل راه اندازی می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: بنیاد پژوهش صفویه از مصوبات شورای فرهنگ عمومی راه اندازی می شود تا مرجعیت علمی در کشور در تاریخ صفویه و خدمات آنها پژوهش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره نقش اردبیل در زمان صفویه بنیاد پژوهش صفویه که مصوبه شورای فرهنگ عمومی است راه اندازی می شود تا مرجعیت علمی در کشور در خصوص تاریخ صفویه و خدمات آنها داشته باشد.

آیت الله عاملی با بیان اینکه از حماسه بزرگ 22 بهمن امسال قلباً تشکر می کنم، گفت: امسال حضور مردم به جد از تمام سال ها متفاوت و درست مثل اول انقلاب بود در بسیاری از شهرهای بزرگ حرکت در مسیر تعیین شده ممکن نشد چون کل مسیر در اسرع وقت پر از جمعیت شد جالب اینکه تمام مشارب فکری و رفتاری به چشم می خوردند حتی خانم هایی که با آرایش خاص حاضر شده بودند.

وی این اجتماع عظیم را یک رفراندوم ملی، دموکراسی حقیقی، ظهور اقتدار و تضمین حرکت انقلاب اسلامی دانست و افزود: یک درصد یک این جمعیت را با هزاران فراخوان هیچ کشوری نمی تواند جمع کند.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه ملت ایران یک ویژگی بسیار ارزشمندی دارد و آن اینکه تا احساس خطر برای کشور می کنند با وجود تمام مشکلات با تمام مشارب فکری در صحنه حاضر می شوند، تصریح کرد: بسیاری از موالیان انقلاب اسلامی و عاشقان عزت کشور فقط اشک شوق ریختند واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد پژوهش صفویه در اردبیل راه اندازی می شود

بنیاد پژوهش صفویه در اردبیل راه اندازی می شود