مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-17اجتماعي

کدام جاده ها روز شنبه مسدود است؟


طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور، در محور کندوان از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز، از رودهن به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه تا پایان روز شنبه 29 بهمن ماه ممنوع است.

- طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور، در محور کندوان از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز، از رودهن به سمت آمل تردد انواع وسایل نقلیه تا پایان روز شنبه 29 بهمن ماه ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور که تا ساعت 13:20 امروز (جمعه 20 بهمن ماه) به روزرسانی شده، محورهای شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، با وجود این در محور هراز محدوده پیست آبعلی (مسیر جنوب به شمال) ترافیک سنگین است، اما در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از آن است که در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و کوهسار ترافیک سنگین است.

وضعیت تردد موتورسیکلت تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه مورخ 30 بهمن از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام جاده ها روز شنبه مسدود است؟

کدام جاده ها روز شنبه مسدود است؟