مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:122023-02-17بين الملل

مقتدی صدر: تحریم فقط ملت ها را هدف قرار می دهد، به تحریم سوریه پایان دهید


رهبر جریان صدر با درخواست رفع کامل تحریم و محاصره سوریه، گفت که محاصره اقتصادی صرفا باعث نابودی ملت ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در صفحه توییتر خود با اشاره به درد و رنج های مضاعف مردم سوریه در پی زلزله شدید 17 بهمن 1401 از همه کشورهای جهان خواست تا تحریم ها و محاصره اقتصادی سوریه را به طور کامل لغو کنند.

او نوشت: هرگونه تحریم اقتصادی علیه دولت ها به هیچ وجه منجر به نتایج مورد نظر کشورهای استعماری نمی شود، جز اینکه به بدبختی و گرسنگی مردم می انجامد؛ اگر هدف و غایت تحریم کنندگان این بوده باشد، باید گفت که به خوبی برآورده شده است .

مقتدی صدر افزود: مردم سوریه از ویرانی ها، بیماری ها، گرسنگی، فقر، تروریسم، بی عدالتی و کمبود سوخت، بی بضاعتی مالی و نبود روحیه و دیگر مشکلات رنج می برند .

او در ادامه پرسید: این چه ظلمی است که به آن ها می رود؟ آیا به خاطر جولان و اسراییل است یا برای به زانو درآوردن آن ها در برابر غرب استعمارگر؟ .

رهبر جریان صدر با مخاطب قرار دادن همه کشورهای جهان نوشت: مردم سوریه از همه جهات با مرگ روبرو هستند، بنابراین باید اتحادی برای نجاتشان و رفع محاصره کامل از آن ها تشکیل یافته و حقوقشان با عزت و کرامت داده شود؛ چرا که مردم سوریه مستحق زندگی هستند، آن ها مردما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی صدر: تحریم فقط ملت ها را هدف قرار می دهد، به تحریم سوریه پایان دهید

مقتدی صدر: تحریم فقط ملت ها را هدف قرار می دهد، به تحریم سوریه پایان دهید