مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-17سياسي

زلزله ترکیه و سوریه بار دیگر ادعای دروغین حقوق بشر غرب را نشان داد


امام جمعه موقت یزد با تاکید بر کمک رسانی به مردم زلزله زده ی کشورهای اسلامی ترکیه و سوریه، اظهار کرد: برخورد دوگانه غرب در کمک رسانی به این کشورها بار دیگر ادعای دروغین حقوق بشر را نشان داد.

- ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد با تاکید بر کمک رسانی به مردم زلزله زده ی کشورهای اسلامی ترکیه و سوریه، اظهار کرد: برخورد دوگانه غرب در کمک رسانی به این کشورها بار دیگر ادعای دروغین حقوق بشر را نشان داد.

آیت الله سید محمد رضا مدرسی امروز 28 بهمن ماه در خطبه های آخرین نماز جمعه بهمن ماه 1401 شهر یزد که در مسجد ملا اسماعیل برگزار شد، ضمن قدردانی از مردم به خاطر حضور پرشورشان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: این حضور، چشم دشمنان را کور و آنها در توطئه هایشان هرچند کوتاه مدت، مایوس کرد.

وی افزود: حضور مردم ولایی کشور و استان در راهپمایی 22 بهمن نشان داد که این مردم طرفدار اسلام، قران و اهل بیت(ع) هستند و مشکلات را در راه اسلام تحمل می کنند و الگوی شان در این راه رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع) هستند.

خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش به سفر ریئس جمهور کشورمان به چین اشاره و ابراز امیدواری کرد این سفر پر برکت باشد و ضمن حفظ ارزشها و معیارهای اسلامی، دستاوردهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خوبی را برای کشورمان به رغم خواست دشمنان به همراه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله ترکیه و سوریه بار دیگر ادعای دروغین حقوق بشر غرب را نشان داد

زلزله ترکیه و سوریه بار دیگر ادعای دروغین حقوق بشر غرب را نشان داد