مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-17سياسي

مدیران در کنار وظایف اداری، مسئول دین و ایمان نیز هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مدیران و مسئولان ادارات در استان نه تنها مسئول انجام وظایف اداری به نحو احسن هستند، بلکه مسئول تدین و ایمان افراد زیرمجموعه خود نیز محسوب می شوند.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مدیران و مسئولان ادارات در استان نه تنها مسئول انجام وظایف اداری به نحو احسن هستند، بلکه مسئول تدین و ایمان افراد زیرمجموعه خود نیز محسوب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اولین کار مسئولان احیای نماز است و مدیران باید نخستین نفراتی باشند که در برگزاری نماز جماعت ادارات حاضر می شوند؛ چرا که این موضوع نه تنها سبب اصلاح شدن افراد می شود، بلکه توان و انرژی را نیز برای خدمت به مردم افزایش می دهد.

وی تاکید کرد: مدیران و کارمندان، در عین اینکه وظایف اداری مربوط به خود را انجام می دهند، نباید نسبت به حجاب مردم بی تفاوت باشند و خودشان را با آن بی ارتباط بدانند.

وی ادامه داد: پوشش، عفاف و حیا نیز دستور خداوند است و در قرآن و دین اسلام بر آن تاکید شده و قانون کشور است و باید برای گرفتن خدمات، این موضوع تذکر داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در کنار وظایف اداری، مسئول دین و ایمان نیز هستند

مدیران در کنار وظایف اداری، مسئول دین و ایمان نیز هستند