مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:262023-02-17سياسي

حماسه 22 بهمن مولود بعث است


نماینده ولی فقیه در مازندران از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: پیام 22 بهمن این است که فرهنگ دین داری در ملت زنده و زاینده است.

- این فرهنگ مولود بعثت بوده و با حضور معنوی و صدور این فریضه شاهد فروپاشی نظام سلطه استکبار جهانی باشیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران، اظهار کرد: از مهم ترین درخواست قرآن و اهل بیت با تقوا زندگی کردن و کسب روزی حلال است.

وی ضمن تبریک روز مبعث رسول اکرم، افزود: 44 سال تحریم را تحمل کردیم و 230 هزار شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است نشان می دهد که باید برای دین خدا فداکاری شود.

خطیب جمعه ساری به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سالروز شهادت حجت الاسلام محلاتی را داریم که نشان می دهد روحانیت در دفاع مقدس علاوه بر وظیفه سازمانی، نقش جهاد نظامی در میدان را داشتند.

این مسئول افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از 4 هزار شهید روحانیت داریم که در مازندران 400 شهید برای دفاع مقدس تقدیم انقلاب شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجرای کمیسیون هایی که ویژه جانبازان است دقت نظر در قضاوت ها داشته باشند، اظهار کرد: حق هیچ جانبازی نباید در درصدها نادیده گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 22 بهمن مولود بعث است

حماسه 22 بهمن مولود بعث است