مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-17بين الملل

عطوان: زلزله بزرگ و خطرناک در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته جهان عرب در مطلبی به واکاوی سخنان دیشب «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان پرداخت.

- یکی از تحلیلگران معروف جهان عرب به سخنرانی شب گذشته دبیرکل حزب الله و هشدار های او پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته جهان عرب در مطلبی به واکاوی سخنان دیشب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پرداخت.

وی می نویسد: سخنانی که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله ایراد کرد همزمان با شروع استخراج گاز و نفت از میدان کاریش از سوی رژیم اشغالگر بود.

این سخنان آکنده از تهدیدات بود و از فروپاشی و آشوب در لبنان که چه بسا به جنگ منطقه ای که بزرگترین اهداف آن اسراییل است، در آن خبر داده شد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی های خود بار ها آمریکا را تهدید به هدف قرار دادن رژیم اشغالگر به عنوان دست پرورده واشنگتن در منطقه کرده بود، اما به نظر می رسد که تهدیدات جدید کاملا متفاوت با قبل بود، زیرا دلبستن به توافق ترسیم مرز دریایی برای خروج لبنان از بحرانش و سرازیر شدن سرمایه ها برای گشایش در بحران اقتصادی و کاستن از رنج میلیون ها لبنانی راه به جایی نبرده است و دستاورد آن افزایش فشار های آمریکا علیه لبنان و ملت آن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: زلزله بزرگ و خطرناک در راه است

عطوان: زلزله بزرگ و خطرناک در راه است