مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-17فرهنگي

«به افق امید» در «تجسمی فجر»/ بخش جدیدی که افق ایران را ترسیم کرد


بخش «به افق امید» پانزدهمین جشنواره «تجسمی فجر» سلسله مسائلی را مورد نظر قرار داده که فارغ از دارا بودن فرم، پیامی برای مردم و خدمتگزاران مردم و حتی دشمنان این مردم دارند.

- بخش به افق امید پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر سلسله مسائلی را مورد نظر قرار داده که فارغ از دارا بودن فرم، پیامی برای مردم و خدمتگزاران مردم و حتی دشمنان این مردم دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از بخش هایی که در پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، بخش جدیدی به حساب می آمد و اتفاقاً آثار جدیدی را پذیرا شد، بخش جنبی طراحی پوستر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بود که با عنوان به افق امید و به کیوریتوری سیدمحمدرضا میری برگزار شد.

نمایشگاه آثار بخش به افق امید در قالب کیوریتوری روی دیوار رفته اند که در طبقه سوم مؤسسه صبا فرهنگستان هنر تا روز 28 بهمن ماه قابل تماشا هستند.

در واقع، در این طبقه بخش های جنبی پانزدهمین دوره جشنواره با عنوان لبخندآفرینان جهان و به افق امید قرار دارد که به ترتیب به رشته های کارتون و کاریکاتور و طراحی پوستر می پردازند.

بخش به افق امید ، یکی از اتفاقات جدید این دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر شمرده می شود که با رویکرد بهره گیری از استعدادهای گسترده جوانان هنرمند و همچنین توجه به افق های بزرگ پیش روی مردم راه اندازی و اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«به افق امید» در «تجسمی فجر»/ بخش جدیدی که افق ایران را ترسیم کرد

«به افق امید» در «تجسمی فجر»/ بخش جدیدی که افق ایران را ترسیم کرد