مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 11:052023-02-17اجتماعي

آماده باش شبانه روزی گرم خانه مهر در طرح زمستان گرم


گرمخانه مهر منطقه به صورت شبانه روزی با گشت های سیار حامی شهر در معابر و فضاهای بی دفاع شهری آماده پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خواب ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی افزود: در چند روز اخیر با کاهش دمای هوا ظرفیت گرمخانه این منطقه افزایش یافته و به طور میانگین در طول شب 170 مددجو و آسیب دیده شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده و ارائه خدمات مددکاری و روانشناسی اقدام می شود.

او با بیان اینکه واحدهای گشت به هدایت آسیب دیدگان اجتماعی به گرمخانه اقدام می کنند، ادامه داد: در این طرح همچنین ضمن شناسایی نقاط آسیب خیز و فضاهای بی دفاع شهری، برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به این مکان ها رسیدگی می کنند.

این مسئول با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در پذیرش و استقرار مددجویان گرمخانه اشاره کرد و گفت: مددجویان پس از استحمام و دریافت لباس در گرمخانه مستقر و از غذا، ویزیت پزشکی و دیگر خدمات بهره مند می شوند.

شهردار منطقه با بیان اینکه بعضی از این افراد خود به گرمخانه مراجعه می کنند بیان کرد: برخی از این افراد تمایل ندارند از جایی که هستند جابجا شوند و ترجیح می دهند به گرمخانه مراجعه نکنند که برای ساماندهی آنها یک دستگاه اتوبوس ویژه به صورت شبانه در نظر گرفته شده تا این اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شبانه روزی گرم خانه مهر در طرح زمستان گرم

آماده باش شبانه روزی گرم خانه مهر در طرح زمستان گرم