مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-17فرهنگي

تاکید بر پیشرفت موسیقی منطبق با معیارهای فرهنگ و هنر ایران اسلامی


محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیامی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، در آستانه آغاز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جشنواره منتشر شد.

در متن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سی و هشت سال است همزمان با جشن های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سازها کوک می شوند و نغمه های موسیقایی هنرمندان در حضور علاقه مندان به هنر موسیقی درگستره ایران عزیزمان، طنین انداز می شود.

چه زیباست یادآوری خاطرات همراهی اهالی فرهنگ و هنر، دوشادوش مردمی که هنرمندانشان در عرصه موسیقی جلوه های باشکوه این هنر دیرین را با سرودها و آواهای انقلابی عمق و معنا بخشیدند و در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ضمن ایفای نقشی شایسته، برگ زرینی را ثبت کردند.

موسیقی ایران زمین با پیشینه ای غنی و دارای هویت و اصالت، آثاری ارزشمند، ماندگار و پدیدآورندگانی صاحب نام دارد که با ظرفیت های متفاوت و متنوع در بطن خود همواره یکی از بهترین و موثرترین مسیرهای دیپلماسی فرهنگی در عرصه بین المللی بوده و جشنواره موسیقی فجر بعنوان میعادگاه سالیانه اهالی موسیقی، روزهایی پر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر پیشرفت موسیقی منطبق با معیارهای فرهنگ و هنر ایران اسلامی

تاکید بر پیشرفت موسیقی منطبق با معیارهای فرهنگ و هنر ایران اسلامی