مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-17اقتصادي

تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس با تلاش جهاد دانشگاهی


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر از برنامه ریزی و تلاش برای تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس با تلاش جهاد دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبارها بر حفظ امنیت غذایی تاکید داشته اند، از این رو جهاد دانشگاهی بوشهر نیز در زمینه امنیت غذایی کشور به ویژه آبزیان گام هایی مهمی را برداشته است که ازجمله آن می توان کسب دانش فنی و تولید بچه ماهی سی باس برای پرورش در قفس و کسب دانش فنی تولید غذای طنده آبزیان از جمله انواع ریزجلبک ها، روتیفر و آرتیمیا اشاره کرد.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر یادآور شد: توسعه صنعت آبزی پروری مدرن با استفاده از اصلاح نژاد و کسب دانش فنی و تولید غذای زنده جهت تکثیر آبزیان دریایی و گونه های دیگر آبزیان از دیگر طرح های در دست اقدام جهاد دانشگاهی واحد بوشهر است که در حال انجام می شود.

احمدی زاده یادآور شد: کسب دانش فنی و تولید بچه ماهی سی باس برای پرورش در قفس گام دیگر این نهاد در حفظ امنیت غذایی کشور به شمار می رود.

وی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بالای پرورش آبزیان در آب های استان بوشهر و داشتن بیشترین مرز آبی بالغ بر 850 کیلومتر، بسترسازی جهت تولید و تکثیر بچه ماهی سی باس در جهاد دانشگاهی بوشهر در فاز اول پروژه بااعتبار 8 میلیارد تومان فراهم شد که این پروژه مهم استان بوشهر را به قطب تولید و تکثیر بچه ماهی تبدیل می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس با تلاش جهاد دانشگاهی

تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس با تلاش جهاد دانشگاهی