مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:012023-02-17دانش

دانشگاه آزاد در خودسازی و نگاه به زن باید پرچمدار باشد


دانشگاه آزاد اسلامی در امر خودسازی و نگاه به زن، باید پرچمدار باشد.

- دکتر طهرانچی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در امر خودسازی و نگاه به زن، باید پرچمدار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دومین نشست مسئولان امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان ها که به میزبانی واحد قم برگزار شد، با تسلیت شهادت امام موسی بن جعفر (ع) گفت: اعتقاد ما این است که در مهندسی الهی هیچ اتفاقی تصادفی نیست و اینکه امام رضا (ع) به ایران می آید، تمدن علمی جهان اسلام مرهون سه سال حضور ایشان و فضایی است که خلق کرد.

همچنین این اتفاق که خواهر بزرگوار ایشان حضرت معصومه (س) به قم می آید و در 19 روز حضور در این شهر، محوری برای خلق حوزه و فکرمی شود، بدون حکمت نیست و باید قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: انتخاب امروز برای برگزاری این نشست را به فال نیک می گیریم و امیدواریم سرمایه ای برای فهم جدیدمان از مباحث و آغاز نگاهی نو باشد.

دکتر طهرانچی با بیان اینکه این جلسات و نشست ها فرصت مناسبی است برای پرداختن به آنچه که در چارچوب مفهومی که تحت عنوان تحول در علم در دانشگاه دنبال می کنیم، با اشاره به مسئله دانشگاه و زن و خانواده، گفت: واقعیت این است که موضوع زن و خانواده مسئله ای است که در کشور ما تحت عنوان معاونت امور زنان و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد در خودسازی و نگاه به زن باید پرچمدار باشد

دانشگاه آزاد در خودسازی و نگاه به زن باید پرچمدار باشد