مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-17فرهنگي

رقابت یک کارگردان با خودش در گیشه سینما


گیشه سینمای ایران در حالی به استقبال آخرین ماه سال و تدارک اکران نوروزی می رود که فروش امسالش به 382 میلیارد تومان رسیده و احتمالا یک کارگردان با دو فیلم به صدر جدول پرفروش ها می رسد.

- گیشه سینمای ایران در حالی به استقبال آخرین ماه سال و تدارک اکران نوروزی می رود که فروش امسالش به 382 میلیارد تومان رسیده و احتمالا یک کارگردان با دو فیلم به صدر جدول پرفروش ها می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود یک هفته از پایان جشنواره چهل ویکم فیلم فجر گذشته و طبق روال هر سال کم کم برنامه ریزی ها برای اکران نوروز آغاز می شود.

البته نوروز امسال یک تفاوت مهم باهر سال دارد که آن هم تلاقی با ماه مبارک رمضان است و ویژگی های خاص اکران در نوروز و ماه رمضان احتمالا تدارک و ترکیب ویژه ای را برای نمایش می طلبد.

با این حال در این روزها چند فیلم که در ماه های گذشته به چرخه اکران اضافه شدند، همچنان روی پرده هستند و برخی از آن ها طبق وعده ای که پیش تر گرفته اند قرار است در نوروز هم میزبان مخاطبان خود در سینما باشند.

این فیلم ها در حالی به اکران خود ادامه خواهند داد که یکی از آن ها سومین فیلم پرفروش سال است و اگر در روزهای پیش رو مخاطب بیشتری را بتواند جذب کند ممکن است رقابت پایان سال برای پرفروش ترین فیلم 1401، بین دو فیلم از یک کارگردان باشد؛ یعنی انفرادی و بخارست که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت یک کارگردان با خودش در گیشه سینما

رقابت یک کارگردان با خودش در گیشه سینما