مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-16اقتصادي

شیرین سازی دریا راه درمان چالش کم آبی گلستان


با توجه به مشکلات آبی گلستان و اینکه 95 درصد آب شرب استان از منابع زیرزمینی تأمین می شود، اجرای پروژه آب شیرین کن ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی محمد زنگانه عصر پنج شنبه در شصت و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گلستان اظهارکرد: یکی از مهم ترین اقدامات ما رفع چرخه های معیوب است که می تواند در اقدامات بازرگانی و اقتصادی تسهیل ایجاد کند استاندار گلستان افزود: قیمت گذاری تضمینی خرید گندم باید با توجه به کیفیت انجام شود و رایزنی هایی با سطح ملی در حال انجام بوده زیرا گندم تولید شده در گلستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است وی ادامه دارد: مجوز شیرین سازی 72 میلیون مترمکعب از دریا اخذ شده و آمادگی حضور سرمایه گذاران در این پروژه را داریم.

زنگانه با بیان اینکه از سرمایه گذاری بومی در این پروژه استقبال می کنیم، گفت: با توجه به مشکلات آبی استان و اینکه 95 درصد آب شرب استان از منابع زیرزمینی تأمین می شود، اجرای پروژه آب شیرین کن ضروری است.

گفتنی است طبق گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان، برای شیرین سازی این مقدار آب خزر، سرمایه گذاری 21 هزار و 900 میلیارد ریال نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرین سازی دریا راه درمان چالش کم آبی گلستان

شیرین سازی دریا راه درمان چالش کم آبی گلستان