مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-16سياسي

دوره توان افزایی امدادگران هلال احمر استان بوشهر برگزار شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دوره توان افزایی و بازآموزی امدادگران و نجات گران استان بوشهر در راستای ارائه خدمات جمعیت هلال احمر ویژه نوروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان ایزدپناه پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای سطح آمادگی نیروهای جمعیت هلال احمر اظهار داشت: دوره توان افزایی و بازآموزی امدادگران و نجات گران در راستای ارائه خدمات جمعیت هلال احمر ویژه نوروز سال جاری در حال برگزاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ادامه از حضور امدادگران و نجات گران همه شعب استان بوشهر در دوره توان افزایی و بازآموزی خبر داد و افزود: 150 نجات گر و امدادگر برادر در مرحله اول به مدت 48 ساعت در منطقه گردشگری خاییز شهرستان تنگستان در حال فراگیری و بازآموزی آموزش های امدادی به صورت تئوری و عملی هستند.

وی یادآور شد: دوره توان افزایی برگزار شده علاوه بر بار علمی، جهت شور و نشاط امدادگران و آمادگی هرچه بیشتر آنان برای طرح نوروزی نیز انجام می پذیرد.

وی گفت: ضمناً مسابقاتی بین امدادگران در این دوره نیز برگزار شد و دوره توان افزایی در بخش خواهران نیز در همین مکان بزودی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره توان افزایی امدادگران هلال احمر استان بوشهر برگزار شد

دوره توان افزایی امدادگران هلال احمر استان بوشهر برگزار شد