مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-16حوادث

دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 98 کیلو و 400 گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه پنجم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک زاده امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه پنجم فاتب با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک سواری پراید در محور  شیراز - اصفهان در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان آباده پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پراید حامل تریاک را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را در میدان آزادی توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری 98 کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد.

سردار ملک زاده با اشاره به اینکه راننده دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران

دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران