مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-16سياسي

ریشه مشکلات زیست محیطی، اجرا نشدن سند آمایش سرزمین است


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه مشکلات زیست محیطی، اجرا نشدن سند آمایش سرزمین است، مشکل دیگر این است که استانداردهای زیست محیطی کشور ما تعاریف مشخصی ندارد.

- ایسنا/قزوین رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه مشکلات زیست محیطی، اجرا نشدن سند آمایش سرزمین است، مشکل دیگر این است که استانداردهای زیست محیطی کشور ما تعاریف مشخصی ندارد.

سمیه رفیعی در نشست هم اندیشی فراکسیون محیط زیست با بانوان فعال اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی استان قزوین که 27 بهمن 1401 برگزار شد، اظهار کرد: باغستان قزوین نقش بی بدلیلی در حفظ محیط زیست و اکولوژی قزوین دارد و وجود باغستان در این شهر، فناوری فوق العاده ای بوده که برای حفظ محیط زیست و پایداری زیست بوم کاربرد داشته است.

وی افزود: مشکل این است که برخی از مسئولین سخن از محیط زیست می زنند اما عملکرد غیر محیط زیستی دارند و همین تناقض سبب مشکلاتی می شود.

رفیعی تصریح کرد: ریشه مشکلات زیست محیطی، اجرا نشدن سند آمایش سرزمین است، مشکل دیگر این است که استانداردهای زیست محیطی کشور ما تعاریف مشخصی ندارد.

وی گفت: معضل دیگر برخورد سلیقه ای مدیران با مجموعه های صنعتی و اقتصادی است که این عوامل سبب جلوگیری از رقم خوردن اتفاقات خوب در حوزه محیط زیست می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه مشکلات زیست محیطی، اجرا نشدن سند آمایش سرزمین است

ریشه مشکلات زیست محیطی، اجرا نشدن سند آمایش سرزمین است