مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 18:312023-02-16اجتماعي

تدوین برنامه 10 ساله برای احیای تالاب بین المللی انزلی


رییس اداره حفاظت و احیای تالاب های حفاظت محیط زیست گیلان، از تدوین یک برنامه میان مدت 10 ساله برای حفاظت و احیای تالاب بین المللی انزلی خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس،  عباس عاشوری رییس اداره حفاظت و احیای تالاب های حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی احیای تالاب انزلی، اظهار کرد: برای مدیریت صحیح تالاب ها، باید تالاب و حوضه آبخیز آن را با هم دید و قطعا یک سازمان و دستگاه نمی تواند به تنهایی از تالاب حفاظت نماید.

  وی با تاکید بر لزوم مشارکت همه دستگاه ها، سازمان ها و ارگان های متولی در حوضه آبخیز برای حفاظت و احیای تالاب انزلی، افزود: مشارکت و دانش بومی ذی نفعان و جوامع بومی تالاب و سمن ها می تواند در حفاظت و احیای تالاب انزلی یاریگر متولیان باشد.

رییس اداره حفاظت و احیای تالاب های اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان از تدوین یک برنامه میان مدت 10 ساله برای حفاظت و احیای تالاب انزلی خبر داد و بیان کرد: در این برنامه وظیفه همه سازمان ها و دستگاه ها مشخص شده و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بر این اساس مطالبه گری های لازم را از متولیان امر به عمل می آورد.

عاشوری افزود: خوشبختانه جلسات کارگروه مدیریت تالاب انزلی به طور منظم و مستمر با حضور استاندار گیلان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه 10 ساله برای احیای تالاب بین المللی انزلی

تدوین برنامه 10 ساله برای احیای تالاب بین المللی انزلی